Czy transport publiczny jest kluczem do zrównoważonej mobilności?
Twórcy odzieży, aby zaskoczyć swoich klientów wprowadzają innowacyjne modele ubrań. Od 2008 roku mogliśmy zakupić sobie żartobliwe koszulki. Dystrybucja internetowa wybitnie prędko zaowocowała. Dowcipne napisy i rysunki zachęcały wielu ludzi. Każdy człowiek mógł sobie kupić coś dla siebie. Koszulki pierwszy raz pojawiły się w kurortach morskich. Turyści, jacy przyjechali wypoczywać nad morzem, mogli powrócić z niespodzianką do mieszkania. Z biegiem czasu napisy z koszulek pojawiały się na majtkach, garnuszkach do picia, skarpetkach. Ludziom zaczęło się to podobać – jak ANCHOR. Kupowano przeróżne gadżety, by spowodować komuś niespodziankę. Nieszablonowość przyciągała hołdowników dodatków. Ich ceny nie były wygórowane. Ten sposób zachęcał dużej grupy ludzi. Wszystko rozpoczęło się od koszulek a skończyło się na bluzach i drobnych przedmiotach. Sprzedawcy byli zadowoleni. W tej chwili humorystyczne koszulki z nadrukami nie robią większego wrażenia. Podobają się osobom, jakkolwiek nikt nie szaleje na ich widok. Każdy z nas lubi od czasu do czasu przeczytać.
1. Zobacz teraz
2. Czytaj dalej
3. Przejrzyj
4. Kliknij
Hybrydy, wodorowe i elektryczne: jakie są różnice i korzyści?